Hej, provångest!

Mm, vad kul det känns med prov på både tisdag och onsdag nästa vecka. Dessutom är ett av dem i SO som inte är ett av mina starkaste ämnen. Jaja, med en helg full av pluggande framför mig borde det väl inte vara helt omöjligt att få ett bra betyg?
Idag hände inte mycket, saknade älsklingen Ida som sjuk, hoppas hon mår bättre imorgon! Var så galet trött hela dagen, vill ha loooov, typ nu! Och för mig blir det ju två veckor eftersom att jag reser bort veckan efter lovet, mwoahaha.
Men herregud vad skönt att det är sovmorgon imorgon iallafall, ska ställa klockan på halv 9, vilket är två timmar längre än jag brukar sova. Så lite sovmorgon blir superskönt!
Nu ska jag göra mig iordning inför träningen, trots att det känns riktigt segt att ge sig ut för att träna i det här vädret (vad hände med färgglada lövhögar och höstsol?? Är besviken på detta års höst...) säger jag hallelujah för att det är inomhusträning än så länge!
.
I brist på bilder får ni en på mig och Anna ♥

Kommentarer
Postat av: anna

naaaw va göllit, älskar dej också :* <3333

2010-10-20 @ 19:50:35
Postat av: Emma

Anna: Haha :* <333

2010-10-20 @ 19:58:08
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/
Postat av: amanda

det är finfint med mig :) gjort idag då? kram!

2010-10-21 @ 15:10:52
URL: http://ajohanssons.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0