I ♥ fridays

Idag hände inte mycket i skolan, vi hade orientering och jag var beeeest. Nej, men om man jämförde med de andra i vår grupp var jag värsta proffset, hehe.
Efter skolan kom Amie hit och vi geekade (ja, det är ett ord) Robot unicorn attack hur länge som helst. Hur töntiga får man bli liksom? Jaja, det var kul att träffas iallafall ♥
.
Shit vad skönt med fredag, den här veckan har varit hemsk. Har bara varit allmänt trött och on top og that har det varit prov, läxor och träningar som jag har varit stressad av. Så nu ser jag fram emot en riktigt skön slappar-helg, vilket det tyvärr inte kommer bli; Imorgon ska jag först träffa Manda, Rickard och kanske Arin. Sen ska jag vara barnvakt åt våra grannar (eller inte åt dem, men åt deras barn). Sen kommer Anna på kvällen och håller mig sällskap, och när föräldrarna kommer hem går vi tillbaka till mig och så ska hon sova här.
.
På söndagen hade det varit riktigt skönt med en lååång sovmorgon, men istället måste vi gå upp klockan sju! Vi har match och det är helt galet att vi tvingas gå upp så tidigt. Inte ens de riktigt kristna som går till kyrkan varje söndag behöver gå upp så tidigt! Tycker galet synd om mig själv men jag får sova extra länge imorgon istället.
Söta bilder från idag (eller inte):
.
Haha nördiga lilla jag...
Dagens outfit:

Kommentarer
Postat av: aaamie

Men omg! Vi är bara föör snygga alltså måste jag säga x) <3

2010-10-01 @ 21:37:47
URL: http://aaamie.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Fin blogg :)

2010-10-01 @ 22:19:28
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Cattis

Fin blogg hörru! :)

2010-10-02 @ 16:13:14
URL: http://chaterinejonsson.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0