*Pustar ut*

ÄNTLIGEN klar med prov-ångest, både svenska och so-provet är avklarat, vet inte hur det gick men jag är bara glad att det är över nu.
Idag har vi, förutom so-provet, fått tillbaka både enegelska-prov och matte-prov, fick MVG på engelska och VG (som var det högsta man kunde få) i matte, så är skitglad! Och jag som trodde att jag skulle faila rejält på matten!
Mer som har hänt idag? Istället för svenska gick vi på "rockkonsert" där några från Sollentuna fria gymnasium spelade i vår aula. Några var faktiskt riktigt grymma, speciellt en Hayley Williams-wannabe var hur bra som helst!
Måste åka till träning nu skriver mer sen!
Oj, hann inte posta inlägget, fick lite bråttom! Så det blev en sen uppdatering, jaja.
Ska sätta ihop ett Veckans-outfit-kollage, som kommer snart ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Justin Bieber var ju hetast ;) <333

2010-10-27 @ 19:28:40
URL: http://annagoesrandom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan!

Din blogg e jätte bra!

Undrar bara om du skulle kunna göra ett inlägg/videoinlägg om lite mer exakt var man ska sätta in länken om man har gjort en heade i wix.com

Hade bra!!

2010-10-27 @ 21:18:09
Postat av: Lena ^^

Sv; (gammalt svar x'D) du borde lära dig! det är soooopa doopa bra! ^^ ja, jag har gjort den själv ska nog byta snart x) nej jag har inte gjort den i wix det är ett program som liknar det skit mkt som e på min data vet ej vad det heter... x/ dem har nästan likadana cliparts ÅXÅ! O.O LOL xD

2010-10-27 @ 21:40:25
URL: http://uglyisthenewpretty.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0