5 tips för deppiga höstdagar!

Hur deppig blir man inte när världen är helt grå och deprimerande utanför fönstret? Jag blir så otroligt rastlös sånna dagar, vet inte vad jag ska göra och är bara allmänt trött. Nu har mitt höstlov precis börjat och jag vägrar slösa bort det med att bara ligga hemma och ha tråkigt! Därför har jag satt ihop en lista på saker man kan göra just sånna dagar.
Hyr massor av filmer, gärna med ett tema (som "Scary Movie"-maraton, "Harry Potter"-maraton, "Saw"-maraton, you name it!).
Sitt och snacka om allt mellan himmel och jord, kolla klipp på youtube, gör vad som helst. Allt blir kul med rätt människor omkring dig.
Jag, som är kak-monstret nummer 1, älskar ALLT som har med bakning att göra! Eller okej, jag är nog bättre på själva "äta-delen" än bakningen. Men ingen kan väl förneka att det ändå är rätt kul att hålla på i köket, oavsett vad man gör? Dessutom är det ett känt faktum att det smakar bättre när man gjort det själv ;)
Har hittat några riktigt svåra spel, man kan bli helt fast när man väl börjar...ett bra tidsfördriv ;)
Jag har hittat massor av nya favoriter på den senaste tiden, det gäller bara att leta lite!
.
Hoppas ni hittar något att göra tråkiga dagar :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0