Uggs is the shit

Uggs måste vara det skönaste som finns, som tofflor man kan ha utomhus! Älskar mina lila uggs, så idag när det var läskigt kallt tog jag fram dem igen.
Anna och jag försökte sälja julblommor. Det gick ungefär lika bra som när Columbus försökte segla till Indien (åt helvete alltså). Men jaja, vi gör ett nytt försök någon annan dag.
Sen har Anna och jag haft CSI-maraton, har ni märkt att alla olika CSI-program har samma karaktärer, fast med olika skådespelare? Hmm...
Vad har vi mer gjort? Juste, chokladkorvar (vilket är samma sak som chokladbollar fast vi formade dem till korvar bara för att vi är så otroligt mogna) och så köpte vi pizza som vi tjockade i oss.
Bilder från idag:
Mina uggs, funderar på att ha dem på sommaren också bara för att de är så sköna, hehe.

Kommentarer
Postat av: elin

din design är verkligen snygg och annorlunda!! =)



allt bra med dig föresten?

2010-10-16 @ 23:00:10
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/
Postat av: Linnea

Diggar din blogg. (Y) :D

2010-10-17 @ 16:58:16
URL: http://rapotato.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0