Wonderful monday -.-

Ge mig heeeelg igen! Har sån otrolig plugg-ångest ïnför SO-provet. Har pluggat svenska som en galning, så där borde jag nog kunna få ett rätt bra betyg. Men SO? VA?? Kan ingenting, bajsbajsbajs -.-
.
Okej, idag hade vi livskunskap och mentorstid först. Vi pratade om alkohol, någon gång ska vi tydligen prata om sex också. Det blir kul, att prata om sånt med sin mentor. Inte alls obekvämt, liksom.
Sen hade vi bild, höll på med färgtryck och kladd och färg och usch, blev verkligen hur kladdigt som helst, många gick runt med färgstreck i ansiktet som jag gärna påpekade (hehe).
.
Nu ska jag plugga lite SO, wish me good luck!
Dagens redigerade bilder. Blev faktiskt ganska chockad över att jag lyckades göra vissa delar i svartvitt och andra i färg, trodde att det var mycket svårare! Än en gång hyllar jag picnik, redigeringsprogrammet jag använder, så otroligt bra och lätt att använda :) (Hade fler bilder men ja tappa bort dem...hur kan man tappa bort något på datan? Hej, tekniksnille liksom)

Kommentarer
Postat av: Checka bloggen! :D

Svar: jaha, men vart ligger snipping tool.. vart hittar jag det?

2010-10-25 @ 17:24:28
URL: http://looolis.blogg.se/
Postat av: Checka bloggen! :D

btw: man måste visst vara premium för att ladda ner designer till sin blogg...

Betalar du också?

2010-10-25 @ 17:41:19
URL: http://looolis.blogg.se/
Postat av: Checka bloggen! :D

exakt på samma sida på den du tipsade om (wix.com)



Men om jag trycker på print screen knappen får jag bara headern men jag ville ha designen.. men om man ska ha designen måste man betala(alltså, att bli premium)



Så det är det jag undrar har du premium? :)

För din design är jättefin och jag vill gärna ha en design som är gjord av mig.. vill inte låna andras designer mer... Tror du, du kan hjälpa mig?

2010-10-25 @ 18:09:29
URL: http://looolis.blogg.se/
Postat av: Checka bloggen! :D

Jaha okej! tack, för att du kan hjälpa mig!<3

Men hur kan jag göra headern och bakrunden till HTML så att jag kan lägga in de i mina kodmallar? :)

2010-10-25 @ 19:43:17
URL: http://looolis.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: Jaa haha det borde du göra ;) <333

2010-10-25 @ 21:45:06
Postat av: Bäästis

du kan inte äns stava mitt namn :( :( <3 stor besvikelse..

2010-10-26 @ 17:00:08
Postat av: Emma

Bästis: Förlåååååt :P <3

2010-10-26 @ 20:22:50
URL: http://oldbabydoll.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0