Anna gästbloggar

Hallådär alla människor som läser Emmas blogg! Emma är på bröllop i Kalmar så därför kan hon inte blogga (hon har säkert redan skrivit det men jag skriver det igen för jag är så busig). Jag tror hon kommer hem i morgon eller något. Så istället ska jag skriva vad jag har gjort idag (för att jag har så dålig fantasi, hehe).

I dag så har jag pluggat och varit på stan i Gävle. Det blåste och var svinkallt (eller skitkallt). Jag köpte 3 toppar på hm, en kofta på lindex och ett par vantar.

Så här såg en ut :D

När jag ändå håller på att gästblogga så kan jag passa på att länka till min blogg ;)
Annagoesrandom Detta inlägg var inte särskilt spännande men håll ut, snart kommer Emma tillbaks!
Bajbaj!!

Kommentarer
Postat av: Lisa ♥

Jag bor i Gävle :D oh, ja, visst var det svinkallt igår :s Bor ni nära Gävle? :) Är ni ofta här? Gallerian nian, är inte ett köpcentrum att sklryta med, jag vet ;) om det var där du va? :)

2010-09-28 @ 07:20:00
URL: http://alisathing.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0