Franska-prov (=ångest) och sockerkaka

Usch idag blev det franska-prov, och det första jag ser när vi får provet är en helt obegriplig text som vi ska svara på frågor om. Great. Men det gick, och resten var inte alls så svårt som jag trott. Nu är det bara att hoppas på minst VG, men hörförståelsen imorgon kommer förmodligen dra ner hela betyget,  förstår verkligen ingenting, det låter verkligen som att någon bara spyr ut massa obegripliga ord. Jaja, det brukar lösa sig ändå ;)
.
Förutom provet hade vi Orienterings-teori istället för idrott. Karta+Emma=Error. Utan kompass (eller en riktigt bra orienterings-nörd) kommer det aldrig att gå, men med lite träning kanske jag kan få...VG, iallafall? Eller jag vet inte, blir glad om jag får godkänt, bara.
.
Sen hade vi massa andra mindre intressanta lektioner, och efter skolan gick jag hem och började göra läxor. Och så gjorde jag en sockerkaka, tihi. Jag som verkligen inte kan laga mat eller baka var typ beredd med brandsläckare (inte riktigt, men nästan), men otroligt nog gick inget snett! Den blev faktiskt riktigt snyggt också, happyface :D
.
Dagens outfit: (med våra resväskor i bakgrunden)
Och min sockerkaka, är inte det den snyggaste sockerkaka ni sett? Okej, kanske inte, men bara för att ni gillar mig så mycket får ni låtsas att det är det...

Kommentarer
Postat av: Karolina

Vilken snygg header du har! :D

2010-09-23 @ 20:41:57
URL: http://ockalina.blogg.se/
Postat av: elin

sv; ja verkligen superfina! synd att jag inte får beställa via nätet :(

2010-09-23 @ 21:57:11
URL: http://eelinppelin.blogg.se/
Postat av: aaamie

hej sötis! Vart sna eller har ni varit? <3

2010-09-24 @ 19:07:24
URL: http://aaamie.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0