I'm back!

Nu är jag tillbaka så ni slipper Chatnapas fula bilder på mig...bra va? ;)
Jag tänkte göra ett fotoinlägg senare ikväll med bilder från bröllopet, frågan är om jag ska redigera dem eller inte? Jaja, ni får se resultatet sen.
.
Idag hade vi bara 1 lektion, hallelujah, behöver verkligen plugga inför humanbiologi-provet på onsdag. Hemsk.
Vi hade skolfoto också, men jag räknar inte det som en lektion. Skolfoto är för mig lika med ångest, lyckas alltid se helt efterbliven/störd ut. Och då pratar vi om helklass-fotot, jag vill inte ens gå in på det enskilda fotot...Och det här året känns det iiinte bra :P
.
Nu sitter jag med Chatnapa, vi ska se på Glee. Enda anledningen till att man kollar är ju för att Mark Salling är med, hehe.
Dagens outfit:
På väg hem från skolan träffade den där mig i huvudet. Jag måste ha tappat minst 200 hjärnceller, gjorde skitont!

Kommentarer
Postat av: Ceccan

Kul att du e tillbaka, jag vill bara tacka dig för en sak. När jag såg din blogg så ville jag också ha en blogg och jag gjorde en idag. Så jag fick jätte kul. Tack så mycket!

Ps. Kan du kolla den www.cirkuzen.blogg.se



Tack

2010-09-27 @ 14:13:02
URL: http://cirkuzen.blogg.se/
Postat av: sjekkherdu.blogg.no

Kjempe fint design og bare elsker headeren! Drit kul blogg;)

Blir glad om du kommenterer tilbake!

2010-09-27 @ 17:20:41

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0