Lite bråttom...

...ska snart på träningsmatch mot Hässelby, ska bli skitkul!
Så jag slänger in ett snabbt inlägg, förmodligen blir det helt värdelöst menmen ;)
Idag har det inte hänt mycket, jag har tagit min puls efter att ha rushat runt skolhuset (för en NO uppgift, inte frivilligt såklart, då är man ja helt efterbliven eller nåt) i häng och skor som trillade av varannat steg. Lyckat.
Sen har vi jobbat med partierna igen, så fruktansvärt tråkigt och onödigt! Och vår lärare som bara håller på och viftar med händerna hela tiden, hur ska man kunna fokuserar när hon står där och viftar?
.
Sen så har vi haft svenska, Wille somnade (I don't blame him, det var ju inte historiens roligaste lektion direkt) medan vi andra läste debatt-artiklar. Jippi liksom...
Det var väl det, efter skolan följde Chatnapa, Arin, Rickard och Niklas med mig en bit på vägen så att jag skulle slippa gå själv, snälla va, och jag behövde inte ens slå dem eller köra puppy-eyes :D
.
Jag just nu, i min sexiga Spånga-tröja...Känner mig alltid lika het i den. Eller inte.

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI - Uppsalas Snyggaste Blogg!

Tjena! allt bra med dig? =)

2010-09-15 @ 16:28:00
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: iida

älskar din heather :D!

2010-09-15 @ 17:09:35
URL: http://iidas.se
Postat av: CR<3

passar ju! :D



btw, kan inte du byta min länk för jag har ju bytt blogg :D thnx :*<33

2010-09-15 @ 18:07:00
URL: http://onlycr.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0