Men för livet...

Ledsen för sen uppdatering, har varit upptagen med att plugga inför franska-provet imorgon. Har aningen ångest, men det har jag nästan alltid innan prov :P
.
Okej, det enda värt att berätta om idag var när vi disikerade får-inälvor. Två ord: Fy. F*n. Det var det absolut äckligaste jag gjort i hela mitt liv. Vi fick klippa itu lungorna, njurarna, hjärtat och lever och sen hålla på och peta runt inuti dem. Uuuuuusch. Alltså, konsistensen, lukten och hur äckligt det såg ut gav mig värsta uppstötningarna. Snacka om att jag har men för livet.
Och det jag undrar mest är; Varför?? Jag menar, vill man inte bli veterinär eller kirurg har man verkligen ingen användning av det här.
.
Annars hände inte mycket idag, efter skolan åkte jag och tränade, vilket var hur skönt som helst trots att jag verkar ha sträckt ena rump-muskeln (hehe)...
Okej, en random bild från igår i brsit på annat :P
Nu ska jag mysa framför Idol i mitt heta nattlinne :D

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0