Men vaf*n Sverige??

Hur tänkte vi (eller inte jag då, jag menar liksom Sveriges befolkning) egentligen när vi (än en gång vill jag påpeka att det inte är mig jag menar...bara så ni vet. Okej, nu ska jag sluta med parenteser) röstade in sverigedemokraterna i riksdagen?? Jag vet att många använde hjärnan när de röstade och valde därför att inte rösta på dem, men alltför många gjorde tvärtom.
Jag gick in och läste på deras hemsida, tänkte att alla borde få en chans och farligt kan det väl inte vara? Men jag menar, det räcker att se deras reklamfilm för att verklien börja ogilla dem (skulle egentligen säga hata, men nu är jag snäll och säger ogilla istället ;))
.
Okej, idag har vi haft halvstudie dag så vi skulle börja klockan halv 1, men sen säger några att vi inte har några lektioner alls, eftersom att det står det på schemat.
Sen när jag sitter hemma runt klockan 1 och går in på facebook ser jag att Daniel skrivit att vi visst har lektion. Inte kul.
Men jag cyklade iallafall till skolan, trodde att bildlärare skulle vara skitsur men hon verkade mest tycka synd om oss för att det stod fel på schemat (?).
Så ingen i vår grupp fick frånvaro, hur skönt som helst eftersom att jag fick rätt mycket frånvaro förra terminen (skitskumt eftersom att jag kom i tid nästan varje lektion) och satsar på att få under en halvtimme den här ;)
Bild från imorse innan jag stressade iväg till skolan. Har by the way upptäckt att jag ser ut som värsta babyfacet utan smink, inte najs :P



Kommentarer
Postat av: ronja edlund =)

Håller med det där om SD, dom skulle inte kommit in ;o



sv; HAh tack, fast njaaa, den är så simpel & tråkig, får ta tid & utforska nångång ;D

2010-09-20 @ 20:50:17
URL: http://rronjaedlund.blogg.se/
Postat av: freja

Usch nej! De borde verkligen inte kommit in i riksdagen! Och de fick ju rätt många mandatplatser och då blir det ju värre!

2010-09-20 @ 21:29:40
URL: http://facebyfreya.blogg.s
Postat av: ronja edlund =)

sv; Haha, man får väl hoppas det! :D

Vetu nån bra sida som har bra tips oså? :>

2010-09-20 @ 22:03:31
URL: http://rronjaedlund.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0