(ô.Ô)

Idag har jag tränat, vi körde träningsmatch och (förlåt Spånga) men vi var riktigt dåliga, alltså på riktigt.
Efter träningen duschade jag, är rätt säker på att jag råkade ta bodylotion istället för tvål, fail? Men till mitt försvar vill jag bara säga att flaskan såg ut exakt som en dusch-kräms-flaska, sådeså. Sen träffade jag Manda, vi hade ett väldigt seriöst samtal (eller ja, så seriöst som det kan vara när vi är tillsammans).
.
Glömde lägga upp bilder från idag, jag lekte fotograf på skolgården. Inte för att det gick så bra; Chatnapa stod och tjatade om att få vara med på bild och Ida ville bara se min karate-försvarspose-sak (riktigt tuff. Eller nej).
Här kommer iallafall tre bilder, fan vad jag vill ha en systemkamera, fatta vilka snygga bilder jag kunde ta!
Min mobilkamera fokuserar ju på helt fel saker, störda lilla sak ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

hejsan! vilken superfin blogg du har! Har du haft en bra dag?

2010-09-15 @ 21:13:59
URL: http://coookies.blogg.se/
Postat av: elin kärlek♥

vilka fina bilder :P

2010-09-15 @ 23:18:47
URL: http://elinamour.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0