Sen uppdatering (igen)

Men innan träningen var jag ju med Becka så då blev det bara ett kort inlägg.
But I'm back :D På träningen körde vi intervaller, har kommit på att det inte är min grej, man måste liksom...springa så mycket. Okej, fotboll handlar ju mestadels om att springa efter en boll (när man beskriver det sådär låter det som något hundar eller riktiga retards håller på med) men intervaller springer man ju utan boll. Så då är det i stort sett bara att springa fram och tillbaka tills man tror att man punkterat en lunga eller två, och sen springer man lite till.
.
Idag i skolan pratade vi om debattartikeln igen. Nu har jag kommit på bästa ämnet att skriva om, ska bara kolla om vår lärare godkänner det, annars får jag köra på miljöpartiet istället.
Sen på tekniken skulle vi göra en kvadrat med 36 små kvadrater i. Pfft, lätt för ett arkitekt-underbarn som jag, tänkte jag (eller inte) men det var svårt. Jag blev sist klar och kände mig helt retarded, gillar inte den känslan men får den alltför ofta. Jag antar att jag kan glömma VG i teknik?
Dagens outfit:
I väntan på teknikläraren:
Hej fail-bild eller?
Ja vad vi är söta (och duktiga på att posa inför foton...)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0