Urban photoshop

Shit vad jag älskar att fota och redigera! Fotograf måste vara världens roligaste yrke!
Idag kunde jag och Anna äntligen träffas och fota, jag hade tänkt mig en utomhus fotografering där jag tänkte prova en ny idé, men hur kul är det att fota ute när det ligger ett metertjockt molnlager över hela himlen? Inte så. Så vi stannade inne istället, men med tanke på hur bilderna blev är jag riktigt glad att vi gjorde det!
.
Vi håller just nu på att göra om vårt gamla förråd till ett gästrum, så allt som finns där nu är omålade betongväggar. Men vad kan vara en bättre fotoplats än det? Enkelt och kul att jobba med. Dessutom har vi varit så mycket utomhus och fotat, och där behöver man i stort sett inte göra någonting efter som att dem fina miljön gör allt jobb. Nu fick vi göra lite själva istället ;)
Vi valde väldigt enkla kläder, så stjäl de inte uppmärksamheten från oss heller, la till lite accessoarer och kängor, sen sminkade jag lite (sotade ögon, det känns väldigt "jag" och dessutom passade det så himla bra) och sen var det bara att börja fota!
.
Här är resultatet, säg gärna vad ni tycker, era synpunkter är jätteviktiga för mig ♥
OBS! Mag-flash-bilderna är inte seriösa, bara så att ni vet (jag vet att jag ser väldigt seriös ut, har ingen aning varför, hehe) ;) Vi blir ofta lite oseriösa efter att ha fotat ett tag :P

Kommentarer
Postat av: Lisa ♥

väldigt fina bilder!! :D älskar sminket och kläderna!! :)♥

2010-09-06 @ 18:17:42
URL: http://alisathing.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0