At the job

Eller prao. Så himla mycket jobb blir det inte. Just nu håller jag på med ett repotage om världens bästa lag, gissa vilket? (hostspångaIShost)
Jag hade mer eller mindre panik imorse när jag inte hittade hit, men efter några djupa andetag och med hjälp av en snäll tant kvinna (antar att man inte ska skriva tant om någon som är i ens mammas ålder) var det hur lätt som helst.
Så idag har jag följt med min handledare och fotat. Först en rallyförare som hette typ Markus Pelnér eller något osm tydligen är jättekänd, och en mattaffär. Det var faktiskt roligare än det låter...
Nej, nu ska jag återgå till att skriva och leta bilder, wrajt ju lejter!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0