Ett kort inlägg om en...kort dag?

Hur fort kan tiden gå egentligen? Det känns som om jag vaknade för bara för några minuter sen.
Men att ha tråkigt kanske gör att tiden går snabbare.
För det har jag verkligen haft. Jag har typ suttit hela dagen framför tv:en och datan. Och det som var extra irriterande var att när jag hade skrivit klart förra inlägget och skulle klicka på publicera så märkte jag att jag på något konstigt sätt råkat logga ut. Halva texten hade hamnat i utkast (som tur var) och den andra halvan var borta.
Jättekul, verkligen.
Sen efter det (eller om det var innan, jag kommer nästan inte ihåg någonting av den här dagen) så var jag så trött att jag la mig i tvsoffan och kollade på en barnfilm (jag berättar absolut inte vilken). Det fanns inget annat och kolla på, alla andra kanaler var jättetråkiga. Men jag orkade inte bry mig.
Det gör jag fortfarande inte. Det är till och med ansträngade att hålla ögonen öppna. 
Men en bra sak hann jag med idag, jag tog några bilder...eller en...bild, men ändå. De andra jag tog var hemska!
Jag såg ut som en galning på alla! Utom en.

Oj då, den var...eh...ganska...hemsk nu när jag såg den i större format. Men aja, det får vara så.


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0