Hej dålig bloggerska?

Jag är helt uppslukad av Spanien-resan, så bloggen hamnar liksom i andra hand.
Dagen började med att jag väckte Sanna (som klagade på att jag pratar i sömnen. Pfft, gör jag ju inte?) klockan åtta för att spela första matchen i Sanktan.
VI VANN! Jag älskar Spånga IS, gryyyyymt bra jobbat idag tjejer! En otroligt skön vinst och en bra början inför Spanien.
Efter matchen stack jag till Kista med Anna, där jag hittade en bikini och Anna köpte historiens mest osexiga badmössa.
Nu ska jag fortsätta packa, write you later!


Ägget. Hon har tagit bort tandställningen, nu är jag den med fula tänder. Ååååh...Och jag hittade klämriskbilden! Löv it!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0