MajaTime!!

Jag börjar med ett vanligt hej för att få igång allting...
Hej!
Som ni vet åkte Emma till Spanien imorse (klockan var typ fyra på morgonen när hon gick upp, kanske till och med halv) så hon har lämnat bloggansvaret till världens sämsta bloggerska nämligen *Trumvirvel*...sin lillasyster! Ja, hon lämnade allt ansvar över sin blogg till lilla,lilla mig, och jag kan göra vad jag vill med den...Mwohahahaha...
När jag tänker efter så tror jag nog att jag låter den vara som den är och bara gör det Emma sa att jag skulle göra med den. Blogga åt henne.
Undra vad hon gör just nu... hon går säkert runt och ropar: VI ÄR I SPANIEN!!!! Precis som hon har gjort hela den här veckan: JAG SKA ÅKA TILL SPANIEN! AHHH!!!
Det är verkligen nåt hon har sett fram emot, fast hon visste att hon inte skulle få nåt påskägg. Det gjorde jag med...tills igår då mamma gav henne ett.
Typiskt, då hade ju jag också velat åka om jag hade fått ett påskägg. Men jaja, mitt kommer säkert vara mycket större än hennes lilla pluttiga.
Ni har säkert läst att Emma gick på prao förra och förförra veckan. På nåt som heter typ Mediaprofilering. Så idag när jag stog och diskade (jag vet, visst är jag duktig) kom det en kille med en blombukett och ringde på.
Det enda som stog på den var Mottagare Emma Jonsson och lite andra ointressanta grejer, vår adress och sånt där. Inte vem det var ifrån eller nånting. Emma var ju på flyget så jag öppnde "blompaketet" för att sätta dom i vatten. Och där inuti fanns en lapp. Det stog:
Mamma tyckte det var "jättegulligt av dom" och det var det ju men det var lite tråkigt att Emma inte får "njuta av dom" (om ni inte har fattat det så gör jag "     " eller situationstecken som det kallas runt de ord som mamma använde...bara så att ni vet). Men jag håller med henne så jag tog nåra bilder på Emmas tulpaner så hon får se hur de ser ut iallafall.
Jag hoppas att hon förstår hur fina blommorna var...eller är, men det kommer bli var för Emma. Aja, strunt samma. Jag tyckte om de och det tror jag att hon också kommer att göra när hon ser bilderna.
På tal om bilder så tog jag några på mig också om ni inte skulle veta hur jag ser ut. Jag varken näms eller finns med på varje inlägg som en viss Anna gör...men jag är åtminstånde med på mina egna och det räcker för mig.
Jag skriver mer imorron. Då är jag i KALMAR! Inte lika coolt som SPANIEN, men ändå!

Kommentarer
Postat av: clara

Maja du borde börja blogga igen ser du inte hur mycket du skriver eller? ;D

2011-04-20 @ 22:39:57
URL: http://claravem.blogg.se/
Postat av: Jenni

Hej!:) Jag såg ditt videoklipp på youtbe (hur jag gör mina blogg desingers och när du började filmen så sadu nån hemsida witch eller nåt jag bara undra vad det var för hemsida tacksoam var svar!:)

2011-10-06 @ 21:32:58

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0