We stand together

Nu är jag fri under ca 30 dagar! Eller ja, prao, men det ska bli rätt kul faktiskt.
Dagens händelse:
Axel kastade upp mina skor på de där linorna som sitter ovanför bommarna i gympasalen så att de fastnade. Självklart visste jag inte att han skulle kasta upp dem dit, då hade jag ju liksom...ja, typ...slagit honom eller något.
Sen spenderades i alla fall halva lektionen med att försöka få ned skorna (och få bommen att fungera igen eftersom att skorna fastnat i någon grej...också Axels fel).
Det krävdes två stegar, två vaktmästare, 30 elever, en plåtkrok och en gympalärare innan Quim klättrade upp och tog ned dem.
Nu ska jag iväg till en cup och jobba...kul fredagskväll!
Ser ni skorna?

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0