Barabababa I'm lovin' it

Trots mitt deprimerande inlägg tidigare (dålig internetuppkoppling does that to me) känns det helt okej att vara här faktiskt!
Mina små kissekatter finns här och verkar vara keligare än någonsin, överallt finns potentiella foto-motiv och snart ska vi dra till skidbacken och åka snowboard.
Fast det blir nog mer så att jag ligger nersnöad på marken eftersom att jag precis lärt mig åka...
Sen får jag se hur det känns i handen också, Maja sparkade ner mig från sängen så jag jag har ett 10 cm lång rivsår på armen och ont i handleden. Helt utan anledning (det var inte alls så att jag bet henne i armen eller så...nejdå)!
Men det är lugnt, det ska bli kul att åka till backen i alla fall!
Skriver senare!

Kommentarer
Postat av: Chattis =D

sv: hahaha om jag ska vara ärlig så har jag aldrig kollat på din mage.. med tanke på att du brukar springa runt i bara bh :D<33

2011-02-27 @ 17:10:05
URL: http://chattiis.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0