Duktig tjej

Efter det snabba inlägget tidigare idag, kutade jag iväg till skolan där jag fick skjuts av Åsas mamma till träningen. Där sprang vi ungefär 5,5 kilometer, vilket var så galet skönt!
Åsa och jag bestämde också att det är dags för oss att börja jogga på helgerna, måste börja ladda inför Spanien nu ju!
Sen när jag kom hem blev det lite intensiv-plugg (börjar blir min grej?) och nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Ska bli skönt att sova ikapp lite nu, och imorgon är sista dagen innan lovet! Då drar jag, pappa och Maja till Norrland där snowboard, snöscooter och massor av möjligheter till att fota väntar!
Nu ska jag bara ta en snabb kvälls-mellanmål (herregudär jag 80 år eller?) innan jag sover. Aka en marabou-choklad. Jaja, man kan inte alltid vara nyttig! Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0