En lördag att se framemot!

Eller inte.
Min lördag kommer att spenderas framför en mur av läxböcker, och sedan städning om jag hinner (=orkar). Jag tror att lärarna just nu gått ihop och bildat en klubb som går ut på att dränka oss i läxor och helt förstöra våra privatliv.
Påtal om privatliv, är det bara jag som alltid tänkt att lärarna liksom bor på skolan?
Jag blir alltid jättechockad när jag ser en lärare utanför skolans område, det är ju typ som att se Kissie utan en barnmatsburk (bra exempel där. Fast nä), jag blir helt förvirrad.
Sen kommer jag på att lärare också har liv (-ish).
Jaja, nu ska jag börja riva ned muren av läxor framför mig!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0