Fast nä

Idag har jag varit med finaste Sanna, därav den dåliga uppdateringen. Jättemysigt att träffas igen efter hur lång tid som helst!
Dagens höjdpunkt (om det nu finns någon höjdpunkt med skolan) var slöjden. Vi får sy kläder, vilket klädesplagg som helst. How awesome liksom??
Jag, Ida, Chatnapa och Mickan blev bara lite överlyckliga. Nu har jag designat en jättesöt klänning (får man säga så om något man själv gjort? Det är min blogg, så ja, jag får säga så) som vår lärare ska beställa tyg till. Nu måste jag bara vara riktigt noggrann så blir den nog bra till slut!
Nu ska jag kolla på Glee (med finaste Mark Salling. Nej vaddå jag är inte besatt eller har läst hela hans sida på wikipedia. Pfft)




Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0