Gah!

Alltså seriöst, när ska pluggandet få ett slut?? Jag orkar inte med mer musikläxor, NO-redovisningar och franska-förhör!
Hur ska jag kunna lära mig gitarr-ackord när jag inte ens har en gitarr? Genomtänkt läxa där!
I eftermiddag blir det cup i alla fall, skönt att bara strunta i läxor och skit. Sen ska jag baka alla-hjärtans-dag-muffins. Alltid skönt att dränka sin stress i muffinsar ;)
Nej, men det löser sig nog med alla läxor, men uppdateringen blir nog inte den bästa idag!
Vaddå motljus? Och jag gillar att mina fingrar ser ut som små korvar...

Kommentarer
Postat av: Aurora

Fin blogg du har! :)

2011-02-14 @ 17:23:11
URL: http://auroraaz.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0