Great

Internetuppkopplingen här är verkligen grym, verkligen. Fast nä. Den är sådär seg på det sätt att man får en mindre dampattack varje gång man klickar någonstans. Men det får väl gå ändå, en vecka utan dator känns inte jättekul (datanörd som man är).
Eftersom att mitt bildredieringsprogram kommer att fungera sådär (=knappt alls) orkar jag inte redigera bilderna till varje inlägg. Så jag får överleva med min webbkamera där jag ändrar instälningarna lite.
-
Just det, håll utkik efter mina blogginlägg på Annas blogg! Gästbloggar hos henne nu när hon är i Thailand och solar sig. Men vaddå, jag är inte avundsjuk, att sitta mitt ute i den Norrländska skogen i två meter snö är väl minst lika bra? Extrem sarkasm där för er som inte fattade det.

Nämen gud så söt...


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0