Hemma och hungrig

Jag är faktiskt nöjd med dagen i Vällingby, trots att min plånbok är helt slaktad.
Dagens köp blev en skinnjacka (äkta, vilket jag upptäckte först när jag köpt den. Bra där, Emma) som det kommer bilder på sen,  och en sport-bh/topp. Jag hittade också en magtröja som jag nu i efterhand ångrar att jag inte köpte, och ögonskuggor som jag får köpa senare.
Till lunch blev det en McChicken Jr och äppelbitar. Typiskt Anna att välja det nyttigaste, och jag ville inte ta pommes och se ut som värsta tjockisen bredvid henne ;)
.
Nu är jag jättehungrig, så jag skriver mer sen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha fy tusan så stängda mina ögon är, hur lyckades du stirra in i solen? :O <333

2011-02-06 @ 17:38:07
URL: http://annagoesrandom.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0