I skolan

Sitter just nu i skolan på SO-lektion. Eller vad man nu ska kalla det, vår lärare är inte här.
Men ja, vi får väl ha en egen lektion, det finns inte direkt så mycket att göra när hälften av skolans lärare och elever inte kommit hit på grund av snöstorm.
Jag fick gå till skolan idag, trots snöstormen och snön som gjorde mig halft blind. Så nej, jag var inte det sexigaste on two legs när jag kom till skolan idag, med is i håret och mascara rinnande ner för kinderna...
Jag får hoppas att det går att åka till cupen ikväll i alla fall, annars ska jag personligen gå ut med en gigantisk hårtork och smälta snöhelvetet.
Skriver mer när jag kommer hem, om jag nu inte fastnar i skolan på grund av snön (duh-duh-duuuh) (←dramatisk musik för er som inte fattar)
Helt random bild från den tiden då snö fortfarande var kul...och sen vill jag ju såklart visa vara heta rumpor också ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha världens veckraste bild :D

2011-02-11 @ 10:32:25

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0