Las bombas

Idag hade vi det fruktade sexualkunskaps-provet. 7 frågor! Jag hade pluggat hur mycket som helst för 7 frågor! Men ja, det gick ju bra i alla fall.
Sen har vi haft matte, laddar inför provet nästa vecka. Jippie. Fast jag och Chatnapa och jag satsar mer på att bli bäst på hänga gubbe, vilket halva lektionen gick åt till. Fast jag är en sån som föredrar att intensivplugga sista dagarna, det funkar mycket bättre för mig.
Efter skolan gick jag till Anna och blev av med min skuld på 20 kronor. Tydligen hade hon glömt att jag var skyldig henne pengar, men sen kom jag och påminde henne. Inte så smart...
Nu ska jag äta mellis, sen plugga. Vilket liv man har alltså!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0