Oh sweet monday

Det här har varit en riktigt tuff dag idag. Måndagar är aldrig kul men den här var verkligen inte bra. Två av våra lärare fick utbrott, en var väl ingen överraskning eftersomatt hon alltid får det, men den andra var lite surprisesurprise. Bra för henne i alla fall ;)
Nu hade jag laddat inför en träning, men tyvärr inte. Kanske lika bra eftersom att Anna stukade foten sist det var sånt här väder och vi tränade, och hon är ändå den o-klumpiga av oss, hehe.
Så ikväll ska jag kolla på ny mobil (vill ha NU, min förfaller bit för bit), redigera foton och kolla på Top Model, geek som man är...
Jag tänkte skriva "dagens outfit" och "dagens makeup"...men det börjar bli gammalt så ni får väl helt enkelt själva lista ut vad fotona föreställer.
Juste, har ni märkt att mina ögon fortfarande är olika stora? Jag antar att jag får typ lära mig att lev med det...om det inte finns någon magisk typ "gör dina ögon normala"-salva...

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0