Så var min kväll gjord

Efter en helt okej dag med en galet rolig idrottslektion (i vår klass handlar allt om liv och död...i alla fall för killarna) kändes det riktigt skönt att komma hem. Och dessutom är det fredag! Min (och förmodligen alla andra normala människors) favoritdag!
Ikväll ska Anna sova här, känns som att det var...ja minst en månad sen? Alldeles för lång tid när det gäller oss. Det blir mys med Lidl-glass (den bästa, alla kategorier!), kina-snacks-grejer och cola! Så var min kväll gjorde liksom ;)
.
Nu ska jag provsmaka mina chokladkakor, första gången jag försökt mig på hårda kakor.
Dock verkar inte mina ha blivit särsklit hårda...jaja, man kan inte ha allt här i livet!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0