Stressad übernörd

Jag är galet stressad just nu, läxorna väller in som värsta flodvågen, och jag hinner inte med!
Men jag antar att det var min tur nu, jag har totalt pluggat kanske tre timmar sen terminen började eftersom att vi knappt haft några läxor (tycker jag då).
Så nu ska jag ta fram alla böcker och beta av dem som värsta übernörden. Sen blir det i alla fall träning, det får mig alltid att slappna av lite.
Så medan ni ligger hemma i soffan, med ostbågar och cola framför topmodelrepriser, får ni tänka lite på mig. Ja, det där gav väl en ganska tydlig bild av vad jag egentligen vill göra nu?
Galet att vi inte har pojkvänner va? Hetare tjejer får man ju leta efter!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0