Bästa dagen i skidbacken!

Jag är ju mer av en foto-människa, och tycker mer om att lägga upp massor av bilder istället för text som förklarar dagen.
Så blir det även med den här dagen! Imorgon eller på fredag kommer jag att lägga upp bilderna, det blev många kan jag säga ;)
.
I alla fall, idag var ju skolan i Romme. Det var verkligen hur kul som helst! Jag älskar att åka skidor, det bästa med vintern nästan.
Jag säger inte att jag är bäst på det, att jag ser snyggast ut i skidbacken eller håller armarna i styr när jag svänger, men det är verkligen hur kul som helst. När världens bästa kompisar dessutom var med, blev det en riktigt bra dag.
Till och med bussresorna var kul, trots den jävliga busschauffören. Han tyckte själv att han hade värsta humorn, vilket kanske inte alla höll med om...
.
I alla fall, en jättebra dag! Nu ska jag ladda upp med mys inför glee, skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0