Fredag!

Jag överlevde första veckan, ett gott tecken!
Idag har jag träffat Anna, vi gjorde skitgoda muffins av eget recept (typ). Inget brann upp eller brändes, jag är faktiskt stolt!
Dagen var väldigt ospeciell, allt man tänker på är ju att få vara ledig två dagar?
.
Nej, nu ska jag ta blogg-ledigt resten av kvällen.
Just nu sitter jag och tittar på ett inspelat avsnitt av Svärdet och spiran, men min blivande pojkvän. Dock finns ju det lilla problemet att han är gay i verkligheten...Hmm...det går nog att lösa ;)

Kommentarer
Postat av: C A Y D E N S

SVAR: Haha köp dom! :) Jag gillade den med pussmunnen. :D



Haha ja jag ska skriva en recension på stativet när jag fått testa det lite så håll utkik på bloggen. :D



vad har ni bakat för något? :)



Kram! :D

2011-01-15 @ 16:40:41
URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0