Gah

Inte kul med nytt schema, att sluta 4 på måndagar står inte alls på min önskelista.
Jag överlevde trots allt dagen, den gick faktiskt förvånansvärt fort. Hemkunskapen dödade två timmar, och laga mat är ju ändå kul. Däremot vill jag gärna ge vår lärare en deo och exem-salva.
Annars var dagen helt okej.
.
Jag fick svar på ett mejl jag skickade om prao (här), tyvärr fanns det ingen plats just där jag ville vara, men kanske kan jag få en prao-plats hos chefsredaktören.
Nu till det coola: De vill (kanske) att jag ska blogga på deras hemsida, om västerort! Det kanske inte låter så kul, men jag menar, tänk hur många som kommer att läsa det? Snacka om bra reklam för min blogg!
.
I alla fall, nu ska jag fortsätta titta på prao-platser (just in case), sen är det träning!

Kommentarer
Postat av: fannie :)

din blogg är verklgen jäääääätte fin !! :D

såg ditt videoklipp på youtube om hur du gör dina designers , men jag fattade inte riktigt hur du gör så att själva rutan som alla dina inlägg skrivs i blir ttyp rund elr vad man ska säga :P när jag försöker göra så blir den bara fyrkantig ;s :P

2011-01-25 @ 16:02:55

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0