Hallelujah!

Oh my gosh vad skönt att internet fungerar, tack vare min superpappa! ♥
Pinsamt nog fick jag en mindre panikattack när jag fick veta att internet inte fungerar, vilken nörd man är alltså.
.
Dagen var helt okej, en vanlig fredag. Vi hade muntligt SO förhör, snacka om att ordbajsa. Alla bara pratade på och skita i om det var helt påhittat eller inte.
Efter skolan träffades jag och bästis, och nu ska jag iväg på träning. En fredakväll. Kul.
Men jag älskar trots allt mina träningar, och är helt beslutad vid att få värsta beach-kroppen 2011, så nu ska jag ta mig tusan (har ni märkt hur duktig jag blivit på att inte svära?) inte missa en träning!

Kommentarer
Postat av: Chattiiiis =D

sv: mehh nu tycker jag inte att vi borde använda sånnadär ord TinyTank! :( love you too din manyfacedandmanysounded TinyTankSperm! :D <33

2011-01-28 @ 19:08:00
URL: http://chattiis.blogg.se/
Postat av: Ida!

Babe!! Den där bilder hade varit jätte fin om jag hade tittat :D <3<3<3<3<3

2011-01-28 @ 21:23:14

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0