Kind of dead

Efter två timmars inomhus-träning (tack för det i allafall, jag hade inte gärna halkat runt på en frusen fotbollsplan ikväll) känner jag mig kind of dead. Mina fötter är med som mos, och kroppen känns bara allmänt mörbultad. Trots det är det väldigt skönt att träna, springa bort alla godis-kalorier, det har blivit många de senaste dagarna.
Jag ska lägga mig tidigt ikväll, faktiskt.
Mina dygn har blivit helt vända, och med bara en lovdag kvar (åh herregud, man blir ju helt deprimerad bara av att tänka på det...) måste jag börja komma i gamla vanor igen, annars kommer skolmorgnarna att bli ett helvete.
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, Anna ska inte behöva väcka mig ännu en morgon ;)

Kommentarer
Postat av: Becca

allt bra med dej denna dag? :)

2011-01-11 @ 15:27:59
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0