Lat tjej...

Då var måndagen över, shit vad skönt! Vi åkte till en ungdomsmottagning på förmiddagen. Det var bara lite pinsamt sådär. Vi fick ta kondomer om vi ville (vilket killarna såklart ville...lycka till med att få användning av dem...) men det kändes inte sådär jättelockande.
-
På lunchen fikade jag, Mickan, Ida och Chatnapa. Årets första semla!
Sedan hände lite fler saker som jag inte är så supersugen på att skriva om, sweeties vet vad jag menar ;)
-
Jag skippade träningen idag, känner mig trött och hängig. Och lat också...
Romme-bilder kommer ikväll! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åt du semlor 2 dagar i rad? :O <333

2011-02-02 @ 19:24:53
URL: http://annagoesrandom.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0