Outcast

(Såg en insändare nyss med den signaturen, så det fick bli rubriken för kvällen)
Jag har inte bloggat på hela dagen. Fan tusan vad skönt det känns att bara strunta i den för en dag.
Den här lördagen har spenderats med extremt illamående och Sims 3.
Hej jag har inget liv?
Men ibland orkar jag bara inte bry mig, imorgon ska jag göra läxor, städa och kanske se på bio, så jag behövde faktiskt en "göra-ingenting"-dag. Dessutom är man inte så supersugen på att göra något alls när det känns som att magen ska explodera vilken sekund som helst.
.
Men nu mår jag bra i alla fall (för dem som vill veta), och resten av kvällen kommer jag nog spendera på att radera hälften av det jag skrivit i min självbiografi. För det typ...suger. Riktigt hårt.
Skriver mer imorgon, så god natt alla läsare!
Jag gillar att Jessica Simpson mer eller mindre ser ut som en transvestit i den här vinkeln *ler ondskefullt*

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0