Saker jag borde göra idag...

Jag borde klä på mig, städa upp i mitt rum, plocka ögonbrynen (vi snackar på gränsen till unibrow), använda en anisktsmask och leta efter någon bra bio Sanna och jag ska se imorgon.
Saker jag borde göra alltså, vi får väl se hur det blir. Oftast när jag säger att jag borde göra något slutar det med att...ja, jag struntar i det helt enkelt.
.
Senare kommer Anna, efter att hon har vaccinerat sig. Usch jag hatar verkligen sprutor, får alltid panik och vill helst bara springa ut från sprutrummet (så heter det nog inte?). En gång när jag var liten gjorde jag det, jag blev så rädd när jag såg sprutan att jag skrikande sprang ut därifrån, så pappa fick springa efter mig...
Nej, jag var inte supernormal när jag var liten...
.
Nu ska jag se på Spiderwick med lillasyster. Varför slutade man någonsin att titta på barnfilmer? De är ju så mycket bättre än de filmer man ser nu?

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

finns så mkt man borde göra :O

2011-01-04 @ 22:11:44
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: beatrice

fina bilder :)

2011-01-07 @ 14:24:51
URL: http://beatriceandersson.bloggplatsen.se

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0