Saker som stör mig:

På väg hem från Anna kom jag att tänka på alla saker som stör mig.
-
1. Att det blir värsta korsdraget inuti mitt huvud när jag svänger
-
2. Att det gick bajsdåligt på musiktestet idag
-
3. Att man får finnar av choklad
-
4. Att marabous Cookies and cream smakar vinäger och gammal mjölk
-
5. Att vi får ett nytt schema precis när jag lärt mig det gamla
-
6. Att matte är helt obegripligt ibland
-
7. Att priset på tomatsoppa höjts med tre kronor
-
8. Stockholms väder, kan snön bara typ...försvinna??
-
10. Att jag faktiskt orkar skriva en sån här lista

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Tänkte bara att du kankse ville veta att det där med finnar och choklad bara är en myt :) Jag lärde mig det nyss och jag kan säga att det var en stor tyngd som lyftes från mina axlar :)

2011-01-27 @ 20:56:51
URL: http://alisathíng.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Tänkte bara att du kankse ville veta att det där med finnar och choklad bara är en myt :) Jag lärde mig det nyss och jag kan säga att det var en stor tyngd som lyftes från mina axlar! :)

2011-01-27 @ 20:57:09
URL: http://alisathíng.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0