Som sagt...

...så borde jag ha gjort massa saker idag. Jag tror knappt att jag gjorde hälften. Well well, det är lov, jag hinner med det någon annan dag.
Förresten är jullovet slut om exakt en vecka! Helt sjukt, det känns som att det nyss började?
Imorgon ska jag träffa Sanna, det blev ingen bio tyvärr, men det blir kul att träffas ändå.
.
Idag har jag och Anna träffats, det blev mycket prat (duh, det är väl det man gör med kompisar?) och skratt innan vi gick hem till mig och spelade PS3 Move. Vi testade barnspelet EyePet. Man typ...skötte om ett katt-troll-hundsak som skuttade runt. Man fick tvätta den, slå den (eller ja....jag gjorde det i alla fall) och rita penisar med den.
Ett givande och fullt normalt spel som jag önskar att jag inte slösat bort 30 minuter av mitt liv på.
Jomen erkänn att det ser ut som en...okej, bara för att jag är en duktig flicka (yes I am) så tänker jag inte skriva ut ordet, men jag vet att ni vet vad jag menar...
Och hur i helvete kunde det där bli ett flygplan? Det såg ut som att katt-troll-hundsaken flög runt på en toast när den var klar...

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Juuste, haha. Nu känner jag mig som en riktigt dålig vän, jag får ta och skriva till det ;) <333

2011-01-05 @ 09:41:32
URL: http://annagoesrandom.blogg.se/
Postat av: andrea

tack! (för hesipo tipset)

2011-01-06 @ 18:23:12
URL: http://trexxi.blogg.se/
Postat av: andrea

damp skriv bord x) mena hemsido tipset

2011-01-06 @ 18:24:45
URL: http://trexxi.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0