Söta-ish tjejer

Just nu sitter jag hos Anna, snart ska vi iväg på träning. Hon sitter och flåsar lite små-snuskigt bredvid mig, så det blir ett kort inlägg.
Det var bara det jag tänkte skriva. Skll er själva när ni vill ha mer uppdatering, då blir det fler dåliga inlägg.
Anyway, ha en bra kväll medan vi springer runt i kylan.
Vi tar gärna emot en inomhushall om någon vill sponsra oss, bara så ni vet.

Annas brorsa kom just in och frågade vad jag gjorde här. Jag vet inte om han trodde att jag gjort inbrott eller något. Jag kanske känns som en typisk inbrottstjuv? Hmmm...


Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

Var med i TÄVLINGEN på min blogg med sammarbete med Runns Webshop!

Priset är ett PRESENTKORT värd 300:-!



Hur du går till väga finns att läsa på min blogg;

http://photoframe.blogg.se/2011/january/tavling.html



/TOBIAS - PhotoFrame!

2011-01-20 @ 18:36:42
URL: http://photoframe.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0