Amazing push-up

Nu är jag hemma från Kista och övernattningen hos Åsa! Det var jättemysigt, med massor av prat och sång. Faktiskt.
Vi letade låt till musik-uppspelningen vi ska ha, och när vi väl hittade den satt vi och sjöng nästan hela kvällen. Men det var mysigt det med!
Från Kista idag fick jag med mig ett par skor (fake-converse i väntan på äkta...tyvärr måste jag byta dem, kul) och en basic-bh.
Vi tittade hittade "amazing push-up-bh:ar, vilket egentligen bara en en bh fylld av kuddar. Alltså kan man få en a-kupa att se ut som en d-kupa. Jättenaturligt, verkligen.
Jag undrar hur många som skulle tro att de var äkta om jag kom till skolan med en d-kupa liksom?
Nu ska jag träna musik, skriver mer sen!

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Lycka till med träningen :)

2011-03-13 @ 19:08:55
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: towe

hur lägger du in allt i din blogg, alltså inte bara headern?

2011-03-13 @ 19:42:46

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0