Just another secret talent

Nu sitter jag och pluggar, finns det något bättre sätt att spendera en lördag på? För er som inte fattade var det där sarkasm på hög nivå.
Dock är mitt liv inte så pass tragiskt att resten av kvällen kommer att spenderas på samma sätt, jag ska iväg till Åsa efter middagen och sova där.
Det känns hur bra som helst att vi återupptagit kontakten, jag hatar när man glider ifrån varanadra som jag gjort med flera andra kompisar.
Nej, nu ska jag fortsätta denna underbara pluggning, skriver mer när jag hinner!
Visste ni förresten att jag är grym på att skela? Just another secret talent...Är man inte bäst på att sjunga, spela intrument eller sporta får man hitta andra små talanger, och min är att skela med ögonen. Känn er avundsjuka.

Kommentarer
Postat av: CR =)

jaaadå emma du är jättebra på alla dessa saker.. :) :) <33

2011-03-12 @ 18:02:05
URL: http://chattiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag antar att jag är en av dom kompisarna som du glider ifrån... :( men jag är lessen jag vill värlkligen träffa dig men jag har aldrig tid på vintern men i sommar kommer jag typ förfölja dig :) saknar dig söta !!!! <3

2011-03-13 @ 17:48:11

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0