Making a mess

Jag älskar känslan av att gå in i ett rent, tomt kök och bara laga något. Idag blev det någon typ av rotfrukts-skaldjurs-krydd-ost-soppa. Typ.
Sen är det inte jättekul att städa undan allt efteråt kan jag erkänna. Framför allt inte eftersom att jag har en tendens att riva fram allt i kylskåpet och spilla/skvätta/sprida ut det över hela köket...
-
Kvällen har i stort sätt bara bestått av att stressplugga (vilekt tycks vara den typ av pluggning jag trivs bäst med, konstigt nog. Man får mycket gjort på lite tid, och det gillar jag!), testa skor som det kommer bilder på sen, laga mat, stressplugga lite till, städa undan mat och fortsätta stressplugga.
-
Gud vad skönt att beta av lite från den oändliga plugg-listan! Så snart allt är klart kan jag återgå tillatt ha ett liv, och det gillar vi!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0