Tidsinställt

Just nu är jag riktigt uttråkad, så jag passar på att göra ett tidsinställt inlägg! Dagen kommer att spenderas på ett tåg på väg hem till Stockholm! Eftersom att vi åker ett stenålderståg kommer varken el eller internet att finnas, så ni får helt enkelt nöja er med detta inlägget.
.
Är det bara jag som saknar halloween på tal om inget? Jag fick något extremt halloween-sug, så jag letade upp lite halloween-effekter och började redigera några bilder.
Jag hade aldrig testat några effekterna innan, men tycker att de var rätt bra faktiskt och om inte annat ett bra tidsfördriv, när jag väl börjat fastnade jag lite bland alla olika fejkade sår, ögon- och hudfärger och allt annat som fanns!
Min favorit är nog zombie-redigeringen, även om jag gillar hur äckligt såret på mitt nyckelben på den nedersta bilder ser ut ;)

Kommentarer
Postat av: ellen

vart hittade du alla effekter, elr vart redigerade du? :D

skitcoolt! :P :DD

2011-03-06 @ 16:18:16
URL: http://ellenheltenkelt.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hur redierar du dina bilder? program eller hemsida? :O

Snälla svara så fort du kan! :D

2011-03-06 @ 18:51:16
Postat av: Mikaela

Btw, mejla! [email protected]

2011-03-06 @ 18:53:22

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0