Kul där, SVT!

Var det bara jag och Anna som reagerade på den galet låga humorn igår på Melodifestivalen?
Exempel:
Shirleys Angels. Dålig fantasi frågetecken? Jättevitsigt där, verkligen.
Det som toppade kvällen med den sämsta ordvitsen var efter Lena PH's låt, när Richard sa "Ja det där höjde verkligen PH-värdet i Sverige(höhöhö)!"
Men va??
Hur har PH-värdet någonting med något att göra? Jättekul det också...
Sen ville Anna härma SVT's dåliga ordvitsar genom att säga "...som jag saade". Bra kväll med humor på hög nivå alltså...
Helt onödigt inlägg, menmen...
Duktigt att jag lyckades se helt seriös ut va?


Kommentarer
Postat av: Josefin :)

vilket program andvänder du?

2011-02-20 @ 15:49:21
URL: http://lifebyjosefin.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:
Ditt namn:
Kommer du ofta hit?
E-mail: (som bara jag ser):

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0